Ta witryna używa plików cookie. Więcej informacji o używanych przez nas plikach cookie, ich zastosowaniu
i sposobie modyfikacji akceptacji plików cookie, można znaleźć
tutaj
oraz w stopce na naszej stronie internetowej (Polityka plików cookie).
Nie pokazuj więcej tego komunikatu.
Komentarze 7
Pokaż wszystkie komentarzeNiby dlaczego dwupaki to najlepsze silniki na świecie bo nie rozumiem? Miałem motocykle 2 i 4t i nie wiem czy mogę się z tym zdaniem zgodzić.
Odpowiedz2t ma dużo większą moc i zajefajny sposób oddawania mocy (rezonans) ;D Współczesna honda cbr 125 (prędkość max 120km/h) ma dużo mniej mocy niż honda nsr 125 (prędkość max 160km/h). Ogromna różnica ;)
Odpowiedztu rezonans by odpadł kolego
OdpowiedzWidać, że jesteś dzieciak co siedzi w 50. 2t ma fajny sposób oddawania mocy? 125 w 2t mają do 7000 rpm od 1 do 6 koni! To nie jedzie, dużo pali, jest awaryjne i ma absurdalnie niską moc przez ponad połowę obrotów. Nigdy tych obsranych 2t.
OdpowiedzJakiego 2T miałeś? WSK? Przyrównaj silniki 2T i 4T z tych samych lat, np junaka i TS350, pojemność ta sama, różnica w mocy nie do opisania. Zalety silników 2T, to duża moc przy małej masie, prostota konstrukcji, szybka reakcja na gaz, 2T lubią obroty. U mnie wujek tez uważa że 4T to bóg, bo przyrównuje dzisiejsze 125 do starej WSK, nie biorąc pod uwagę przepaści technologicznej.
OdpowiedzWSK-a jest na czterosuwie ;)
OdpowiedzStaryyyy... Dobrze że mnie uświadomiłeś... Muszę szybko sprawdzić skuter sąsiada, moją kosę spalinową i iść do laryngologa...
Odpowiedzjebnąłeś jak łysy grzywką o kant kuli :D
Odpowiedzczo?
OdpowiedzJa doskonale zdaję sobie sprawę z zalet silników dwusuwowych jednak wiem też że mają minusy. Co do twojego pytania to miałem crossa yamaha 250 2t. A jeśli chodzi o ogół motocykli to porównując te dwie konstrukcje silników to jednak bardziej wolę mieć te kilka KM mniej z tej samej pojemności ale za to mieć silnik elastyczny, oddający moc w sposób możliwy do okiełznania, tani w zakupie, NIEZAWODNY, oszczędny, tańszy w naprawie, z przyjemnym pomrukiem niż skaczącego do gardła szczeniaczka którym jest 2T. Chodzi mi o jazdę motocyklem na co dzień bo jeśli komuś rzeczywiście zależy na maksymalizacji mocy w górnym zakresie obrotów w celu lepszej zabawy na torze to pewnie i tak wybierze 2T które będzie przez tydzień naprawiał a przez weekend jeździł.
OdpowiedzNie można porównywać WYCZYNOWEGO 2T do "miejskiego 4T. BO jeśli porównamy wyczynowe 2T do wyczynowego 4T to większość się zgodzi - koszty eksploatacji są mniejsze w 2T, na przykład remont silnika,
Odpowiedznie zla bzdrura jezdze ktm 300 2 t mialem 450 4t koszt samego tloka w 2 t to 500 w 4t to 1000 jak kleknie 4t to od 4 do 5 tys nie twoje w zaleznosci czy strzeli i uwali glowice w 2 t praktycznie nie mozliwe zatarcie koszt calkowitego remontu 2 tys takze nie wiesz o czym mowisz jesli chodzi o koszty jezdze caly rok i kosztuje mnie to paliwo i 2,3 tloki mniejsze zuzycie lancucha i hamulcow bo lzejszy od 4 t jedyne co wiecej to pali z 30 % wiecej od 4 t oleju tyle samo idzie do mieszanki co bys wymiej nial w 4 t ja jak swoj utopie w wodzie - strumieniu to ja wyleje i nic sie nie stanie w 4t koniec remoncik powiem ze jezdze enduro nie szose
Odpowiedz